ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

ملینا خانوم گلللللللللللللللللللل خودم

1391/1/29 15:44
نویسنده : ترنم
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

عزیزکم دخملکم دردونکم عشقت در قلبم  و یادت در تمام لحظه هایه زندگیم جاریست گلکم هیچ وقت تنهام نذار که من یک لحظه بی تو آواره ام دنیای زیبا

دوسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم عشق زندگیمدنیای زیبا

ملینا فرشته نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آتـــریــســـا جـون
31 فروردین 91 22:52
سـلام خـالـه جـون مـرسـی از ایـنـکـه بـهـم سـر زدی خـوشـحـالـم کـردی بــازم از ایـنـکـارا


بـکـن





خوش اومدی گلم
آتـــریــســـا جـون
31 فروردین 91 22:54
ایـنـم کـد آهـنـگ
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:31
عاشق این نگاه متعجبشمآپم


قربونت خاله مهربون بوسسسسسسسسسسس
مامان محمد مانی
2 اردیبهشت 91 16:07
سلام عزیزم تو وبلاگ مامی صدرا(جزو وبلاگهای پر بازدید است) در پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر نظر بگذارید.
ممنون از انتخابتون


با کمال میل عزیزم
مامان محمد مانی
2 اردیبهشت 91 16:21
عزیزم
با هیچ جمله ای نمی توانم تاسفم را از اتفاق ناخوشایند زندگیت بیان کنم و چقدر از این حادثه متاثر شدمو می دانم که هنوز دلت پر درد و زخمی است.
برایت از خداوند صبر بیشتری می خواهم و آرزومندم در سال جدید با تولد فرشته کوچک دیگری کمی از دردهایت تسکین یابد.

قربون مهربونیت عزیزم

آتـــریــســـا جـون
2 اردیبهشت 91 16:58
امشب من ديوانه تمناي تو دارم


با اين دل سودازده ، سوداي تو دارم




اكنون كه نمانده است مرا تاب و تواني


چشم طمع از همت والاي تو دارم




روي تو به سوي دگران است و نپايي


من را كه نظر بر قد و بالاي تو دارم




پروا نكني بر من و سرمست خرامي


گويي خبرت نيست كه پرواي تو دارم




اي مستي هر باده و انگيزه‌ی هر شوق


اين نشأة جانسوز ز صهباي تو دارم




اي روح مسيحا دم و اي قبله‌ی آدم


دل در گرو زلف چليپاي تو دارم




شب‌رفت‌و ‌سحر‌‌آمد‌و من‌مست‌و تو‌مخمور


شوريده سرم چشم به ميناي تو دارم




از هجر تو اي مايه‌ی حسرت شده‌ام آب


با سيل سرشكم سر درياي تو دارم




بر نورببخش از سر ياري و كرم كن


امشب من ديوانه تمناي تو دارم



مرسی عزیزم از این همه احساس قشنگ

مامان آتین
4 اردیبهشت 91 14:42
سلام عزیزم ممنونم از حضورت
می بوسمت


خواهش میکنم عزیزم
مامان آتین
4 اردیبهشت 91 15:43
ممنون گلم شما هم لینک شدی


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مامان محمد مانی
4 اردیبهشت 91 17:10
ممنون گلم .
باعث افتخارمه در جمع دوستانتان باشم و با افتخار لینکت کردم.
کامنت دیروز را امروز دیدم.
بازم متاسفم هر چنر که تاسف واژه کوچکی برای درد توست و از صمیم قلب آرزوی تولد یه فرشته کوچک را برای تو و همسرت دارم.

قربون محبتت عزیزم مرسی بابت آرزویه قشنگت

مهتاب
5 اردیبهشت 91 12:46
زندگی شبیه شعریست
” تو ” فقط همیشه ردیف باش !
قافیه هایش با من ، ”
سلام گلم آمادی نی نی وبلاگ چرا خبر ندادی آپت کنم . اینجا بهتر بیشتر میتونم بهت سر بزنم


قربونت گلم تو هر جا که باشی به قلبم نزدیکی




مهتاب
7 اردیبهشت 91 15:33
سلام به خانم گل خودم بیا برام یکی از آرزوهایی که تو دلت داری یادگاری بزار منتظرم


حتما عزیزم
مهتاب
14 اردیبهشت 91 15:14
عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی .
عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی .
عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه:
باعث می شی قلب من به ضربان بیفته .
عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟
فقط میگه: همیشه با منی .
عشق نمی پرسه دوستم داری؟
فقط میگه: دوستت دارم.
ترنم جون دوست دارم وبهتریونهارو برات میخوام همیشهههههههههههههههههه

قربون محبتت عزیز دللللللللللللللللم

بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 14:54
امیدوارم همیشه شاد باشید

مرسی بابایه مهربون

مهتاب
22 اردیبهشت 91 16:54
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’


تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

روزت مادر مبارک . . .



فدااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتت عزیزم
بابای مهرسا
25 اردیبهشت 91 3:23
ممنون از حضور گرم شما دوست گرامی

خواهش میکنم

مامان امیر علی
29 اردیبهشت 91 13:10
سلام.کجایی تو دختر؟کم پیدا شدی؟رمز به من نمیدی؟

خوش اومدی گلم دلم برات یه ذره شده بود