ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

جمله های باحال و خواندنی!

1391/10/11 19:16
نویسنده : ترنم
761 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمله های باحال و خواندنی, مطالب خنده دار

مطالب طنز

••••••••••••••••••••••••

 ترجیح میدم پول سیگاری رو بدم که صادقانه روش نوشته: سرطان زا ؛ تا پول آبمیوه ای رو که روش به دروغ نوشته: 100% طبیعی
••••••••••••••••••••••••
ﻋﺒﺎﺭﺕ " اصن ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺍﺳﺖ " ﭼﯿﺴﺖ؟ ﻗﻄﻌﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ در آن گند زدید!
••••••••••••••••••••••••
پشت هر مرد موفقي هيچي نيست ! زرنگ بوده، گول دخترا رو نخورده، چسبيده به زندگيش، پولاشو جمع كرده، زندگيش روبراه شده.
••••••••••••••••••••••••
گذشت آن زمان هایی که مردم همدیگر را دور میزدند حالا از روی هم رد می شوند .
••••••••••••••••••••••••
ﺑﺎﺑﺎﻡﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻌﻪ....؟ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻪ!! ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ...؟
••••••••••••••••••••••••
 دختر عموم از وقتی دماغشو عمل کرده کمی فارسی یادش رفته بعضی کلمات رو  انگلیسی میگه مثلا میگه : اوه مای گاد تیچر خصوصیم قراره بیاد.
••••••••••••••••••••••••
 راستی چرا به ماشین عروس میگن ماشین عروس ؟ مگه ماشین مال داماد نیس؟
••••••••••••••••••••••••
 اين كارمنداي وزارت امور خارجه دقيقاً براي چي حقوق ميگيرن وقتي كه ما با هيچ كس در ارتباط نيستيم؟
••••••••••••••••••••••••
خواهرزاده‌ام وقتی میگه این چیه!؟ یعنی اون چیز پنج دقیقه دیگه بیشتر تا پایان عمرش نمونده!
••••••••••••••••••••••••
اينجا سرزمين واژه هاى وارونه است : جايى كه گنج،"جنگ"ميشود ،درمان،"نامرد"ميشود قهقهه،"هق هق" ميشود اما دزد همان"دزد"است... درد همان "درد" وگرگ همان "گرگ" .
••••••••••••••••••••••••
کلا با خرسا حال می کنم ۶ ماه میخوابن ۶ ماهم میرن ماهیگیری کلا تو عشق و حالن .
••••••••••••••••••••••••
می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

هیراد و عمه لیلاش
11 دی 91 20:04
*سلام ، ایام بر شما خوش *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید









حتما هیراد خوشکلم
مامان سهند
12 دی 91 13:24
سلام عزیزم مرسی از همدلیت ممنونم از اومدن قشنگت، برام دعا کن با اون قلب مهربونت، متن جالب و قشنگی بود واقعیت جامعهههههههههههه

قربوننننننننننت مامانی صبور

نینا
13 دی 91 11:12
سلام گلم
ممنون که به ما سر میزنی.ایشااللهیه روز عکس کوچولوی خودتو ببینم
بوسسسسسسسس

نینا جون ایشالله همیشه سلامت باشی عزیزم ممنونم بابت دعای قشنگت

ستاره زندگی
14 دی 91 18:51
سلام ترنم جون
جمله های جالبی بود مخصوصا 8

بیشتر برامون بنویس.

ب...................وووووووووس

مهتاب
15 دی 91 14:16
سلام گلم خیلی جالب بود منم برات دوتا کنار گذاشتم

یگانه خواهی شد.... و دنیا را در آغوش خواهی گرفت تنها اگر موضوعات گذشته را فراموش کنی و از نو شروع کنی !
رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست بلکه به معنی حضور در درون اوست
حالا یک چیزی بگم واقعی که بارورت نمیشه
همسری رفته بود کرج خونه مامانش وقتی اومدگفت من دارم عمو میشم
اونم عموی دوقلوها
جالب چون من سه ماپیش خاله شدم خاله دوقلوها حالا خوشبحال دخملی شده حسابی

وای خدای من ؛مهتابم منکه خیلی ذوق کردم تو رو نمیدونم هههههههههههههه

مهتاب
17 دی 91 10:05
خصوصی داری گلم
ستاره زندگی
18 دی 91 7:17
وای که چقدر امتحانات پایانی سختهههه
برام دعا کن که با نمرات خوب قبول بشم

حتما مامانی زرنگ و با هوش

هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 19:48
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم


خیلی خوشحال شدم عزیزم
مهتاب
25 دی 91 23:47
خصوصی داری گلم
مامی سمیرا
3 بهمن 91 15:41
موش بخورتت کوشولووووووووو
ورود به سرزمینی باسم دنیا مبارک باشه
مامان مهربون با تبادل لینک چطوری؟

با کمال میل عزیزم بووووووووووووووس

ستاره زندگی
8 بهمن 91 0:21
سلام ترنم جون
ممنون از اینکه در این ایام سر زدید
این یکماه گذشته روزهای سختی گذروندم ولی خوب، بالاخره گذشت ولی آخرش خبرهای خوبی شنیدم.

چه خبریییییییییییی ناقلاااااااااااااااا؟؟

ستاره زندگی
8 بهمن 91 0:22
میگم چرا آپ نکردی؟؟؟؟؟؟

ما اینییم دیییگه هههههههههه

مهتاب
8 بهمن 91 8:49
دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه !

چطوری گلم خوبی گلم چه آهنگ زیبایی گذاشتی اما بوی دلتنگی میده
ترنمم دلم میخواد هر روز بیام پیشت و آنقدر بنویسم که خسته بشم اما این روزها نمیشه .
یکی دوهفته دیگه میام با خبرهای جدید دلم برات تنگ شده گلم

الهی فدات دوست خوبم منم یه عالمه حرف دارم براااااااات بووووووووووس

مامان سهند
8 بهمن 91 19:00
سلام عزیز دلم مرسی از اینکه میای و بهم سر میزنی گلم فعلا رابطه همون طوره و فرقی نکرده دعا کن از اینجا برم، خیلی دارم عذاب میکشم
برات بهترین زندگی و شادترین لحظه ها رو آرزو میکنم


قربون تو دوست مهربونم
بابای مهتا
9 بهمن 91 8:07
سلام
صبح زیبای زمستونیتون گرم گرم
ممنون که باز هم به ما سر زدید و تشکر از ابراز محبتتون. راستش هر وقت اون شعر زیبا رو که برای مهتای من فرستادید می خونم ازتون یاد می کنم. ایشالا که همیشه شاد و سلامت و سرحال باشید و سفرهاتون بهتون خوش بگذره... بازم ممنون

ممنون از از لطفتون ایشالله همیشه شاد باشید

ستاره زندگی
11 بهمن 91 18:30
خب بیا تا بدونی چه خبری

سریییییییییییییییییع اومدم

سمیرا
12 بهمن 91 13:12
خیلی عالی بود ترنم جونم

خواههههههههش میکنم عزیزم

ستاره زندگی
12 بهمن 91 13:38
ترنم جون ما به این جمله های با حالت هم راضی هستیم



آآآآآآآآآآآآآآآ قربون دوست خوبم

ستاره زندگی
12 بهمن 91 13:39
ترنم جون حداقل همین جمله های باحال بزار


چشششششششششششششششششششم عزیزم

مادر کوثر
14 بهمن 91 7:33


مرسی از این جمله های خوشگل

ممنون از حضور و تبریک زیباتون

دلم تنگ شده بود براتون. متشکرم که سر زدی


نازنینم منم دلم برات تنگ شده بو بوووووووس