ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

تا ابد عاشقتم عشق کوچولویه من

1391/10/11 11:55
نویسنده : ترنم
1,623 بازدید
اشتراک گذاری
 
اومدی شبیه بارون دله من خسته خاکه
واسه اون نم نمه چشمات ، نمیدونی چه هلاکه
نمی دونی ، نمیدونی واسه من چقدر عزیزی
شایدم می دونی اما منو باز به هم میریزی
نمی دونم چی رازیه که تو چشمات خونه کرده
هر چی هست اونقدر قشنگه که منو دیوونه کرده
 
ملینا عشق بینهایت
عشق شیرین
همه امیدم
نفسم
 
 
مثل کشیدن کبریت در باد
دیدنت دشوار است

من که به معجزه ی عشق ایمان دارم
می کشم
آخرین دانه ی کبریتم را در باد

هر چه بــــــادا بــــــــــاد!

ifygxck0uctni119bhdy متن هاي كوتاه و زيباي عاشقانه همراه با عكسهايي رمانتيك
برای عزیزترینم همسرم که بهترین بهانه برای زندگیست تا ابد دوست دارم بهترینم

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی همیشه تو را در میان قلبم میفشارم تا حس کنی تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت میتپد

دفتری بود که گاهی من و تو
می نوشتیم در آن
از غم و شادی و رویاهامان
از گلایه هایی که ز دنیا داشتیم
من نوشتم از تو:
که اگر با تو قرارم باشد
تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد
که اگر دل به دلم بسپاری
و اگر همسفر من گردی
من تو را خواهم برد تا فراسوی خیال
تا بدانجا که تو باشی و من و عشق و خدا!!!
تو نوشتی از من:
من که تنها بودم با تو شاعر گشتم
با تو گریه کردم
با تو خندیدم و رفتم تا عشق
نازنیم ای یار
من نوشتم هر بار
با تو خوشبخترین انسانم…
www.AsanPic.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مهتاب
21 آذر 91 7:51
میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت میشه با تو پر کشید توی راه سرنوشت میشه با عطر تنت تا خود خدا رسید میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید ملینا جون دوست نازنیم باز دلتنگ شده فرشته کوچلو نازنین برای برای مامانییییییییییییییی گلت دعا کن خاله زمینیت خیلی دوست داره
مهتاب
21 آذر 91 7:52
خصوصی
مهتاب
21 آذر 91 8:10
سلام گلم فدای دلتنگیهات بشم عزیز دلم خدای مهربون اگه از روی حکمت دری رو ببنده از روی رحمت یک در یگه برات باز میکنه گلم . ترنمم دوست نداری بازم طعم شیرین مادرشدن حس کنی شاید اونجوری نبودن ملینا جون برات قابل تحملتر باشه دلم میگیره وقتی دلتنگی آخه خودمم یک کوچلو طعم اون چشیم میدونم چقدر سخته عزیزم دقايقي توي زندگيت هستكه دلت مي خواد اوني رو كه خيلي دوسش داري از توي روياهات بيرون بكشي و توي دنياي واقعي در آغوش بگيري و بهش بگي كه دوستش داري... عشق تو تعطيلي نداره ،‌ به فكر خودت نيستي کاش ! قلبم درد تنهايي نداشت سينه ام هرگز پريشاني نداشت کاش! برگهاي آخر تقويم عشق حرفي از يک روز باراني نداشت کاش! مي شد راه سخت عشق را بي خطر پيمود و قرباني نداشت آخر همه حرفها من منتظرم ودعا میکنم که دوباره خاله بشم خاله یک فرشته کوچلو به زیبایی ملینا جون با همون چشمهای قشنگ بی صبرانه منتظر همچین روزی هستم
مهتاب
21 آذر 91 8:11
ترمم یادم رفت خصوصی کنمش خودت پاکش کن عزیزممممممممممم


چررررررررررررررا حذف عزیزم متن به این قشنگی بووووووووووووس
ستاره زندگی
27 آذر 91 11:47
خداوند، خود، دوست داشتن را به من آموخت. آن هنگام که فرزندانش هر جوری را بدو روا داشتند و او باز هم روزی اش را از آنها دریغ نداشت. حتی وقتی وجودش را منکر شدند. و در آن زمان که به هر چیزی اندیشیدند جز او، به هرکس متوسل شدند جز او. باز هم به عشق ورزیدنش ادامه می دهد....
ستاره زندگی
30 آذر 91 11:54
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .
شب یلدا خوش بگذره


بوووووووووووووووس

ستاره زندگی
2 دی 91 12:44
عزیزم شب یلدا خوش گذشت؟
برامون بنویس



خوبی گلم ؟معلومه حسابی یلدا بهت خوش گذشته
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 دی 91 15:04
عزیزم خیلی متاثرمیشم وقتی میبینم ..
ایشالا روزهای شادشادی بااومدن زمستون شروع بشه براتون
رمزخصوصی فرستادم

قربونت آنا جون بوووووووووووووووووووووووس

ستاره زندگی
5 دی 91 13:18
سلاممممممممممممممممم
خوشحال شدم از نظرت
پست یلدا هم امرو ز یا فردا میزارم

بی صبرانه منتظر پست جدیدت هستم دوست مهربونم

مهتاب
5 دی 91 15:10
سلام عزیزم خوبی یلدا خوش گذشت چه میکنی با روزهای زمستون
امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه . روزای زمستونیت قشنگ.


آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمانی




مهتابم امیدوارم هر چی شادیه مهمون قلب مهربونت بشه گلم
ستاره زندگی
6 دی 91 7:03
سلام دوست خوبم
صبح که برای نماز و راهی کردن ستاره به مدرسه بلند شدم دیدم داره بارون میاد
ی احساس خوب بهم دست داد
من با دیدن بارون روحیه ام شاد میشه
اونجا هوا چطوره؟؟


عزیزم اینجا هوا برفی بود منم عاشقشششششششششششش
ستاره زندگی
7 دی 91 11:59
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.

حتما. منکه عاشق تولدم ههههههه
مهتاب
7 دی 91 21:34
سلام ترنمم خوبی
داشتم توی قسمت نظرات میگشتم یکی نظراتت دیدم که خصوصی بود وقتی خوندم کلی خوشحال شدم چون همیشه میخواستم همچین حرفی برام بنویسی برات دعا میکنم از ته قلبم
منم مثل تو یکسری تصمیمات قشنگ گرفتم که شاید اگه خدا بخواد انجام بدم
دوست دارم گلم

ایشالله همیشه به آروزهای قشنگت برسی مهربونم. و اون آرزوها بشن امید زندگی
ستاره زندگی
9 دی 91 22:31
برای ترنم: ترسیم رویایی ترین نسیم مهربانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ن
8 بهمن 91 16:14
اتفاقی وبلاگتو خوندم بمیرم چه دختر نازی داشتی دل کندن خیلی سخته بمیرم واسه دلت چطور از این ناناز جدا شدی

مرسی عزیزم از ابراز همدردیت ایشالله همیشه خندون باشی

مامان سمی
25 بهمن 91 17:26
ممنون ترنم عزیز که به وبلاگ پسرم سر میزنی و با نظراتت خوشحالم می کنی
از دست دادان بچه واقعا سخته و قابل درک برای هیچ کس نیست جز کسانی که این هجر رو کشیدن انشاالله خداوند یه فرشته ناز دیگه نصیبت کنه عزیزم
راستی اگر حمل بر فضولی نمی کنی می تونم بدونم چرا ملینا جون فوت کرد؟


مرسی بابت آرزوی قشنگت بوووووووووس