ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

ما هستیم اگه نمی نویسیم

1392/4/14 23:11
نویسنده : ترنم
895 بازدید
اشتراک گذاری

ما یه دو هفته ای هست در سفر به سر می بریم و فردا اگه خدا بخواد بر میگردیم تهران البته با مامانم اینا یکشنبه هم یه عروسی داریم و سه شنبه هم میریم سنندج فکر کنم هفته بعد با پست جدید سنندج آپ باشیم البته با دو پست جدیدابله از دوستایه گلم که همیشه به فکرمون هستن و با کامنتایه زیباشون ما رو خوشحال می کنند ممنونم اینم یه بوس خوشکل برایه دوستایه صمیمیمونماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پگاه مامان آرتین
16 تیر 92 15:03
عزیزم هرجا هستیدخوش باشیدودرپناه خدا.مواظب خودتون باشید منتظرتونیم اومدین خبرم کن عزیزم تابیام عکسای سفرو ببینم

حتما مهربونم

مامان یاسین
16 تیر 92 22:24
سلام دوست عزیز همیشه به مسافرت و عروسی خوش بگذره سلام مخصوص من رو به مامان برسون در ضمن من دوست دارم از شما بیشتر بدونم اگه امکان داره از خودتون بیشتر بگید مرسی


ستاره زندگی
18 تیر 92 0:03
نمی تونم بگم همیشه به سفر چون همیشه در سفری
پس میگم همیشه شاد باشی
منتظر سفرنامه سنندج هستم

دوستت دارم دوست مهربونم که هستی ولی نمی نویسی

منم دوستون دارم مهربونم

مهتاب
23 تیر 92 18:15
سلام گلم دلم برات تنگ شده
مسافرت خوش گذشته بیا بگو کجا رفتی چه کارها کردی
دلم برات تنگ شده زودی بیا


حتما دوست مهربونم