ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

تولد 2 سالگی قشنگترین گل دنیا ملینا جون

1391/5/17 16:22
نویسنده : ترنم
793 بازدید
اشتراک گذاری

 

جان من ملینا جونم تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم ، مامان جونم ،دخترکم تولدت مبارک

روز ميلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک

عکس تولد

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست… بهترینم تولدت مبارک.ziba

friend - emoticonswallpapers.com

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم ملینا جونم گل زیبایه زندگیم تولدت مبارک ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مهتاب
17 مرداد 91 18:14
_____________$$$$$$$$ ____________$$$$$$$ ___________$$$$$$$ __________$$$$$$ __________$$$$$ _________$$$$$ _________$$$$ ________$$$$ ________$$$$ ________$$$ ________$$$ _________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________$$$$ تولد فرشته آسمونی ملینا جونم مبارک
مهتاب
17 مرداد 91 18:22
سلام گلم تولد خمل نازتو تبریک میگم عزیززززم راستی ترنم جون هیچ وقت نگفتی ملینا گل شبیه کی من که فکر میکنم شبیه خودت چشماش فوق العاده نازه انگاری داره با آدم حرف میزنه جانم یکی از عکسهای تولدش هر کاری کردم باز نشد . بازم بهت تبریک میگم

قربون قلب مهربونت نازنینم

ستاره زندگی
17 مرداد 91 21:17
تولد دختر گلمون مبارک امیدوارم 120 ساله بشی عزیزم
ستاره زندگی
17 مرداد 91 21:17
ممنون که به ما سرزدید
مامان الينا
17 مرداد 91 22:42
ماماني بيا من اومدم
مامان الينا
17 مرداد 91 22:44
عزيزم چرا ني ني گپ نمياد؟ چي شد باز؟
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 23:29
خ متاسفم عزیزم خدا روحش و شاد کنه مطمئنن الان فرشته ها واسش جشنگرفتن


ممنونم از لطفت گلم
ستاره زندگی
23 مرداد 91 13:41
مامانی عکسش برام باز نمیشه؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستاره زندگی
28 مرداد 91 14:50
پیشاپیش عیدتون مبارک
نماز و روزتون قبول

قربونت عزیزم

مهتاب
29 مرداد 91 0:37
´´´´´´´´´¶¶ ´´سلام´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´ استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان عید برشما مبارک
مهتاب
29 مرداد 91 0:38
کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه




فدات ماه من
فرناز/مامان ریحانه
30 مرداد 91 5:17
تولد این گل بهشتی مبارک باشه.
مطمئنا اون بالا بالا ها جایی که دست هیشکی بهش نمی رسه دست تو دست فرشته ها داده و شادمانی می کنه
خصوصی


ممنونم فرناز جونم
مامان ظریفه
30 مرداد 91 16:05
سلام وبلاگ قشنگی دارین. میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه [بوسه][بوسه][بوسه]
مامان یاسین
4 شهریور 91 16:11
تولد فرشته کوچولوی بهشتی مبارک عزیزم.


بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسس
ستاره زندگی
5 شهریور 91 1:35
مامانی از کادو تولد و تعطیلات عیدفطر و........برامون بنویس
در انتظار....
12 شهریور 91 21:44
سلام
اول اومدم تبریک تولد نی نی را فقط بگم.بعد دیدم عکس تولد پس کو.ولی معرفی وب را که خوندم خوب بود ولی کاش اما ....نداشتکام با پرکشیدنش...
ناراحت شدم.واز خدا براتون فرشته ای دیگر خواستم..
تولد یادگار عشقتون مبارک باشه عزیزم...


مرسی دوست عزیز بابت کامنت سرشار از عشقتون

مامان سپهر توپولو
15 شهریور 91 16:12
سلام مامان مهربون ملینا
تولد دو سالگی تک ستاره زندگیت مبارک......
روحش شاد


قربون محبتتتتتتت عزیزم


من
20 شهریور 91 13:42
سلام عزیزم امروز روز اخر رای گیری مسابقه ی نی نی باحجابه مهدیس منم شرکت کرده لطفا برو به ادرس زیر و به مهدیس که شماره ی6هست رای بده
پیشاپیش از لطفت ممنونم
koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
نی نی گلتم ببوس
عزیزم مهدیس به رایت خیلی احتیاج داره


حتما عزیز دلم

مامان امیرعلی جیگر
26 شهریور 91 19:02
روحش شاد.تولدشم مبارک مامانی مهربونش

مرسی مهربونم