ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

یه روز قبل از سفر به کیش

1391/4/22 11:57
نویسنده : ترنم

zibaما جمعه 23/4/91  ساعت 30/9 صبح بلیط  سفر به کیش رو  داریم zibaاینبار هم با هواپیمایی ماهان .ما سه شنبه ساعت 5 عصر بلیط برگشت داریم البته بعد از برگشت میام  و همه چیزو کامل براتون توضیح میدم .تو این سفر تصمیم گرفتیم با تور نریم نه اینکه با تور خوب نیست نه اما همه میگفتن کیش رو خودتون برید بهتره به خاطر آزادی انتخاب نوع هواپیمایی و هتل بخاطر همین ترجیحا ما خودمون به اتفاق دوست جناب آقای همسر و خانومشون با هم سفر میکنیم البته این نکته رو هم باید متذکر بشم که ما هنوز هتلمونو انتخاب نکردیم راستی داشت یادم میرفت این هفته همسری عزیزمون رفته بود مراغه و ما هم بدلیل مشغله زیاد (پیش خودمون باشه همون کلاس رفتنمون )  این افتخار نصیب ما نشد که در رکاب همسر گرامی باشیم و ایشون یکشنبه بار سفر رو بر بستن و با قطار  البته به اتفاق دو تن از دوستانشون عازم سفر شدن این نکته رو نیز متذکر بشم که این یه سفر کاملا کاری بوده  ههههههههههههه و ما نیز به اتفاق مادر بزرگوارمون در خانه اتراق نمودیم و عین این چند روزی که همسر گرامیziba در خانه حضور سبز نداشتن جایه خالیشان را خاله و دختر خاله هایه عزیزمون پر کردن و 2 روزی رو پیش ما بودن البته این نکته رو نیز اضافه کنم که  یه خورده تا اندکی شاید هم بیشتر  حوصله مان سفر رفت و اما تعریف کنم از سوغاتی هایی که ما خودمان برایه خودمان خریدیم که نکند همسری یادشان برود و خدایی ناکرده چیزی برایه ما نگیرد که خودمان برایمان شال و گیره و لاک و ساپورت و ..... گرفتییم که همسری وقتی برگشت تعجب کرده بود و اذعان داشتن اگر شما را با خودمان برده بودیم کم هزینه تر بودیدziba .البته همسر گرامی 5 شنبه ساعت 7 صبح رسید وقتی برگشتم میامو همه چیزو میتعریفمziba

ستاره زمینی
khosh begzare azizam.

بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس

ستاره زمینی
بابای ملیسا
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.

مرسی بابایه مهربون
مهتاب
سلام گلم مسافرت خوش گذشت این روزا به من که خیلی سخت گذشت .بگذریم اما خوشحالم که به گلم خوش گذشته راستی کیش من وقتی مجرد بود با دوست هام رفتم یک سفر بیاد موندنی بود امیدوارم برای تو هم همین طور باشه . حالم که بهتر شد بیشتر میام پیشت دوست دارم

عاشقتتتتتتتم دوست جونننننننننننم
مامان امیرناز
سلام عزیزم ایشالا همیشه به سفر خوشی خوش بگذره پیش ما بیاااااااااا

حتما عزیزم

یاسین
سلام عزیزم. امیدوارم مسافرت بهتون خوش گذشته باشه. کیش یه سفر اروپایی تو ایرانه. راحت ترین جاییکه تو ایران می تونی بگردی . امیدوارم تجربه خوبی برات بوده باشه.