ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

چند روز قبل از نوشتن سفرنامه

1391/7/4 13:45
نویسنده : ترنم
443 بازدید
اشتراک گذاری

دوستایه عزیزم به محض اینکه نتمون رو به راه بشه با سفرنامه کامل استکهلم بر میگردم الان بدلیل سرعت کم نمیتونم به خوبی عکسها رو دانلود کنم اما قول میدم تا هفته بعد همه چیز روبه راه بشه در ضمن از تمام دوستایه گلم که با کامنت هایه زیباشون باعث شادی  دل مون میشن هم خیلی ممنونم واقعا شما بی نظیرید دوستون دارم خیلی زیاد اینو یادتون نره بوووووووووووووسقلبزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهتاب
4 مهر 91 0:07
بی صبرانه منتظرتم گلم دلم برات به اندازه تمام قطره ای بارون پاییزی تنگ شده[h






قربون تو دوست مهربونم

فرناز/مامان ریحانه
13 مهر 91 3:21


ایشاا... همیشه به شادی سفر کنی

خصوصی

بووووووووووووووووووووسس

مهتاب
15 مهر 91 7:57
اسمش را می گذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد
وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش
وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود
مطمئن می شوم که حقیقیست
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم


هرکجا که باشد...
ترنممممممممممممم دوست دارم





عاشششششششششششششقتم مهربونم
ستاره زندگی
15 مهر 91 23:34
ترنم عزیز هنوز ما چشم به راه سفرنامه تون هستیم


سپاااااااااااااااااااااسسسسسس فراوان
ستاره زندگی
15 مهر 91 23:35
ما به روزیم ومنتظر نظرات شما
بابای مهرسا
16 مهر 91 0:47
سلام نظرتون در مورد مهرسای یک ساله چیه؟ بفرمایید
بابای مهرسا
16 مهر 91 22:51
ممنون از حضورتون همیشه شاد باشید
ستاره زندگی
17 مهر 91 12:01
سلام دوست خوبم
ممنون از حضورت
این رسم لامرد،یکی از شهرستانهای استان فارس هست


درودددددددددددددددددد عزیزم


ستاره زندگی
17 مهر 91 12:02
راستی خانمی چرا سفرنامه ات را مثل همیشه برامون نمی نویسی؟؟


مامانی مهربون حتما مینویسم
مهتاب
28 مهر 91 10:08
سلام ترنمممم چطوری گلم چه میکنی با پاییز بازم
خبری نیست سفرنامتو ننوشتی دلم برات تنگگگگگگگگگگ شده بیاگلم


مهتابم من خوبم گلم ایشالله تو هم همیشه شاد باشی عزیزمن
ستاره زندگی
28 مهر 91 20:27
دوست خوبم دلم برایت تنگ شده
کجاییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما عزیز مییییییییییییییییییییییی منم دلتنگتونم

مهتاب
30 مهر 91 7:49
خصوصی داری
مامان آتین
1 آبان 91 8:46
سلام عزیزمممممممم

ممنون از اینکه همیشه به ما سر میزنی گلم

منتظر دیدن عکسای قشنگتون هستم


خواهش میکنم مامان مهربون بووووووووووووووووس