ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

مسابقه

1392/4/17 19:57
نویسنده : ترنم
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

الوعده وفا اینم پست جدید، ضمنا از دوست گلم ،مامان یاسین عزیز هم بابت دعوت از ما برایه

شرکت در مسابقه تشکر میکنم

 

بزرگترین ترس زندگیت؟
تنهایی
 
اگر ٢٤ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟
دوست داشتم برم سر کلاس همسری تا ببینم چطوری تدریس میکنه
 
اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزو بین ٥ الی١٢ حرف رو داشته باشه.ان ارزو چیست؟
 
آرزو میکردم زمان به عقب بر میگشت و من میرفتم به روزهای بودن دخترم  تا عاشقانه  بغلش میکردم و می بوییدمش.
 
از میان اسب.سگ.پلنگ.گربه.عقاب کدام را دوست داری؟
 
پلنگ رو دوست دارم بخاطر قدرتش و اسب رو بخاطر آرامش , غرورش
 
کارتون مورد علاقه کودکیت؟
 بل و سپاستین
 هاکل برفین
 
در پختن چه غذایی تبحر نداری؟
 
فسنجون
 
اولین واکنشت موقع عصبانیت؟
 
سکوت و گهگاه قهر و گریه
 
با/مرغ/دریا/اورانیوم/خسته/جمله بساز؟
 
با مرغ خسته که تازه از اورانیوم برگشته در کنار دریا یه فسنجون خوشمزه درست کردم
 
دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

از هر کرانه تیر دعا کرده ام روان

باشد کز آن میانه یکی کارگر شود

ايدل اندر بند زلفش از پريشاني منال

 مرغ زيرك چون به دام افتد تحمل بايدش

 

 

 اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز در زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی.آن روز کدام است؟
 
روزهای تولد دخترم ملینا
 
چه رنگی هستی ؟چرا؟
 
قرمز چون سرشار از انرژیه
 
 
اگه قرار باشه یک روزاز ایران بری کدام کشور رابرای زندگی انتخاب میکنی؟
 
کشوری با آب و هوایه خوب و شلوغ
 
بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟
 
اس همسری :عهد کردم که بدهکار نباشم به کسی ,وای از دست محبت که بدهکار توام ....خانوم گلم
این اسو زمانی همسری برام فرستاد که یه سفر کاری بدون من رفته بود خارج از ایران وقتی اینو اسو دیدم خیلی ذوق کردم   
 
اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی.انها چه کسانی هستند؟
مامان و بابام و خواهرام
ما
اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی.اون
کلمه چی بود؟
جدایی و درد
 
 
اسم دیگری برای وبلاگت؟
عاشقانه هایه من
 
 
خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟
هلو 
 
سه خصوصیت اخلاقی بدت؟
 
زود رنج و خود خور و کمی هم البته بیش از حد گذشت
 
کاشکی؟
 
ای کاش ملینا سالم در کنارم بود و من از بودنش در کنارم هیچ وقت سیر نمی شدم
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ستاره زندگی
17 تیر 92 23:59
خیلی خوب جواب دادی
سوال بهترین اس ام اس مثل من جواب دادی
پست مسابقه من خوندیشون؟


مامان یاسین
18 تیر 92 8:37
سلام ممنونم که دعوتم رو قبول کردین و ممنونم از این که این قد با حوصله جواب سوال ها رو دادید از دور میبوسمتون




خواهش میکنم دوست گلم خیلی ماهی


مامان هدیه
23 تیر 92 15:36
جواباتون جالبن



مهتاب
23 تیر 92 18:24
چقدر زیبا جواب دادی .
راستی همیشه فکر میکردم ترنمگلم چه شکلی هلو خانم خیلی دوست دارم



ستاره زندگی
25 تیر 92 16:15
این مطلبو گذاشتم شاید تو دلت هوایی شد
من و بچه دوم



پگاه مامان آرتین
27 تیر 92 11:21
همیشه به سفر.خوش باشید اومدید خبرم کن

حتما عزیزم

خاله محمد ماني
31 تیر 92 13:23
سلام دوست عزیز محمد ماني در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 392 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه
مامان یاسین
7 مرداد 92 14:35
سلام دوست خوبم خبری ازتون نیست کجا هستین؟

عزیزم ما مسافرتیم

پگاه مامان آرتین
7 مرداد 92 15:52
کجاییننننننننننننننننننن؟



مامان یاسین
20 مرداد 92 11:16
سلام طاعات و عبادتون قبول راستی عیدتون هم مبارک

عید شما هم مبارک عزیزم

ستاره زندگی
21 مرداد 92 15:23
سلام بر دوست مهربون خودم عید شما هم مبارک خوش بگذره عزیزممنتظرسفرنامه ات هستیم
مهتاب
5 شهریور 92 15:22
راستی گلم 6/6 تولد هرموقع آپ شدی منتظریم بوسسسسسسسسسسسسسس

حتما عزیزم