ملینا معنای عشق ماملینا معنای عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ملینا فرشته بهشتی

سفر نامه اصفهان

1392/6/8 22:03
نویسنده : ترنم
985 بازدید
اشتراک گذاری

همون طور که براتون نوشتم ما یکشنبه 20 مرداد به سمت اصفهان حرکت کردیم و حدودایه ساعت 2/5 به اصفهان رسیدیم جاده خیلی خسته کننده ای داشت و بیشتر باعث خستگی میشد اما در عوض اصفهان بسیار زیبا و سر سبز بود و هتل عباسی هم بسیار زیبا و جالب بود و نصف اصفهان تو این هتله حتما یه سری بهش بزنید اون روزو داخل هتل موندیم و فقط شب اطراف هتل یه خورده پیاده روی کردیم هوا خیلی خوب بود و نسیم ملایمی می وزید فردا صبح همسری به دنبال کاراش رفت و من در باغ هتل بودم و عصر با همسری به مکانهای دیدنی رفتیم اما متاسفانه زاینده رود خالی از آب بود و بسیار باعث تاسف ناراحت.

یه بعد از ظهرم رفیم پارک صفه که خیلی قشنگ بود و آب و هوای خیلی خوبی هم داشت و تمام اصفهان زیر پامون بود و جای خیلی سر سبزی بود اون شب شامو همونجا خوردیم و آخر شب برگشتیم هتل . من از بین تمام مکانهای دیدنی اصفهان از میدان نقش جهان و چهل ستون و باغ پرندگان و پارک

 صفه خیلی خوشم اومد صد البته همه مکانها زیبا بودچشمک،در کل نه من و نه همسری اهل مرکز خرید نیستیم و کمتر در سفر هامون به مراکز خرید

 میریم بیشتر ترجیح میدیم به مکانهای دیدنی بریم اما تو اصفهان از بس هنر های دستی زیبا بود ما یه ظرف قلم کاری بسیار زیبا خریدیم که همسری خیلی خوشش اومد البته نا گفته نماند که گزهایه خوشمزه ایم گرفتیم که عمرشون بیشتر از 3 روز نبود و همه 3 روزه تموم شدند امان از دست همسری شکمو خندهزبان   و در آخر 5 شنبه بعد از خوردن ناهار ساعت 4 به سمت تهران حرکت کردیم سفر خوب و شیرینی بود و جایه همه دوستان خالی بود قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

فرناز/ مامان ریحانه
9 شهریور 92 11:33
سلام ترنم جان،
عکسای خیلی قشنگی بود.
برو خصوصی

قربونت عزیزم

مامان یاسین
9 شهریور 92 22:18
سلام ایشالا که سفر خوش گذشته باشه و هر سال به این سفرها برین
ایشالا یه روز بیاین شیراز خونه ما هم بیاین از همین جا دعوتتون میکنم خوشحال میشیم
عکسای خوشکلی بود اما اگه یه دونه عکس خودتون با اقای همسرتون میزاشتین زیباتر میشد
راستی واسه ما گز هم اوردین

واقعا ممنونم مهربونم از این همه مهمان نوازی

پگاه مامان آرتین
13 شهریور 92 9:30
عزیزم همیشه به سفر.خوش گذشت مامانی دفعه بعد عکسای عسل منو بذاری وگرنه...
ازمهمان داری هم خسته نباشی دوست خوبم.گلتو ببوس

قربونت عزیز من

زینب مامان نازنین زهرا
17 شهریور 92 14:03
سلام ترنم عزیز ...
والا من رشت زندگی میکنم ...
بعد از فرشته شدن پسرم یه 2 ماه گذشت رفتم دکتر و گفتم من نمیتونم 6 ماه صبر کنم و میدونم چون تنبلی دارم به این زودی ها هم باردار نمیشم .. من رشت پیش دکتر ظهیری که خیلی معروفه رفتم ... بعد 8 ماه هم باردار شدم از همون اول به دکتر گفتم که هم قلب امیر مشکل داشت هم ریه هاش نرسیده بود ...البته بعد امیر خیلی مطالعه کردم و در نتیجه متوجه شدم در وضعیت جنینی مشکلات قلبی مشخص نمیشه با این سونو گرافی ها ولی با اکوی قلب جنین مشخص میشه که همه جا ندارن ... وقتی رشت داره ،‌تهران 100 درصد داره ... همون وقت به دکترم گفتم ایشون هم تایید کردن و گفتن زمان مناسب برای اینکار از هفته ی 18 تا 22 هست که ماه پیش برای من نامه نوشتن و من و معرفی کردن به یه فوق تخصص قلب کودکان که اکو انجام دادم ... دستگاش مثل سونوگرافی ولی این فقط قلب و واضح نشون میده همه جاشو دورتا دورشو ... انشالله خدا بهت ایندفعه بچه سالم و صالح میده عزیزم بازم سوال داری هستم درخدمت

زینب عزیزم واقعا ممنوم بابت این همه لطفت ایشالله دخمل کوچولویه نازتو صحیح و سالم هر چه زودتر در آغوش بگیری

پگاه مامان آرتین
18 شهریور 92 11:33
کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون تنگ شده اومدی خبرم کن

ما بیشتر دوست خوبم

مامان یاسین
29 شهریور 92 21:47




مامان هدیه
4 مهر 92 18:34
همیشه به گردش و تفریح

فدات مهربونم

پگاه مامان آرتین
6 مهر 92 11:28
عزیزم خصوصی داری
شهرزاد مامان آنیتا
7 مهر 92 15:55
به به چه جایی
منم ببببببببر
رمز 222777
مخلصیم ریفیق

ما بیشتر ریفیق جون جونی

مامان هدیه
9 مهر 92 16:22
سلام گلم رمزمون
joda

ممنونم عزیزم

شبنم
9 مهر 92 19:32
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ، از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود
مهتاب
21 آبان 92 13:46
سلام گلم چطوری وای خیلیییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ دخملی میره مدرسه بخاطر همین نمیتونم زیاد بیام نت ولی همیشه توی قلبم جا داری گلم سفرنامه تو خوندم خیلی جالب بود . یکی شما اهل خرید نیستی یکی من امیدوارم همیشه شاد باشی گلم
ترنم
پاسخ
شما هم همیشه در یادمی دوست مهربونم
مامان امیرعطا
16 اسفند 92 23:51
سلام دوست عزیز. بار اوله که به وب پسری من سر زدین؟؟ خوشحال میشم کمی بیشتر باهاتون آشنا شم.
ترنم
پاسخ
حتما عزیزم
مامان صفورا
14 مهر 93 12:05
رمز 123